mediculmeu.com - Ghid medical complet. Sfaturi si tratamente medicale.  
Prima pagina mediculmeu.com Harta site Ghid utilizare cont Index medici si cabinete Contact MediculTau
  Ghid de medicina si sanatate  
Gasesti articole, explicatii, diagnostic si tratament, sfaturi utile pentru diverse boli si afectiuni oferite de medici sau specialisti in medicina naturista.
  Creeaza cont nou   Login membri:
Probleme login: Am uitat parola -> Recuperare parola
  Servicii medicale Dictionar medical Boli si tratamente Nutritie / Dieta Plante medicinale Chirurgie Sanatatea familiei  



Intrebari si raspunsuri
Index » Boli si tratamente » Diabet zaharat » Intrebari si raspunsuri
» A fost oare hipoglicemie?

A fost oare hipoglicemie?


Share





Dupa ce mi-am administrat insulina de seara am facut rapid un dus fierbinte, apoi am trecut sa-mi iau masa de seara. M-am trezit insa brusc ametit, cu tulburari de dere, cu transpiratii reci si tremuraturi. A fost oare hipoglicemie, mi-am respectet timpul necesar intre administrarea insulinei si masa ?
Este posibil sa fi fost hipoglicemie. Dusul si baia fierbinti dau vasodilatatie si grabesc absorbtia. Deasemeni, daca in cursul zilei ati facut exercitiu fizic, exista si riscul aparitiei hipoglicemiei tardi.



Tipareste Trimite prin email






Adauga documentAdauga articol scris

Copyright © 2008 - 2021 : MediculTau - Toate Drepturile rezervate.
Reproducerea partiala sau integrala a materialelor de pe acest site este interzisa, contravine drepturilor de autor si se pedepseste conform legii.

Termeni si conditii - Confidentialitatea datelor

  Sectiuni Boli si tratamente:


 
Fa-te cunoscut!
Invitatie Online - promoveaza produse medicale

Promoveaza! firme, clinici, cabinete medicale. Locul ideal sa spui si la altii ca existi.

 

Creaza cont si exprima-te

vizitatorii nostri pot fi clientii tai